Είμαστε δίπλα σας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε.
Είμαστε δίπλα σας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε.

Είμαστε δίπλα σας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε.

Ενδιαφέρεστε για φορτιστή Chargespot powered by Protergia;

Επικοινωνήστε μαζί μας στα 18311, 2103448500 ή στο 
chargespot@protergia.gr

Για τεχνική υποστήριξη στείλτε μας στο chargespot@protergia.gr

Ελάτε στο κοντινότερό σου Protergia κατάστημα σε όλη την Ελλάδα

Μπείτε στο website της Protergia

Οδηγίες φόρτισης για τους σταθμούς Chargespot

1. Κατεβάζετε την εφαρμογή Chargespot powered by Protergia στο κινητό σας (Android / iOS) και επιλέγετε το σημείο φόρτισης που θέλετε από τον χάρτη στην επιλογή «Φορτιστές (Public)» του μενού.
2. Συνδέετε το ένα άκρο του καλωδίου στην πρίζα του φορτιστή και το άλλο στην υποδοχή του αυτοκινήτου σας.
3. Επιλέξτε τον φορτιστή από τον χάρτη στην εφαρμογή. Σημαντικό! Βεβαιώθείτε ότι ο αναγνωριστικός κωδικός, που εμφανίζεται στην εφαρμογή, είναι ο ίδιος με αυτόν που σημειώνεται πάνω από την πρίζα του φορτιστή.
4. Μέσω της εφαρμογής επιλέγετε το σημείο "Έναρξη φόρτισης". Εναλλακτικά, πλησιάζετε την RFID κάρτα σας στον φορτιστή. Η φόρτιση ξεκινά μόλις αλλάξει το χρώμα της led λυχνίας σε μπλε.
5. Για να ολοκληρώσετε τη φόρτιση, επιλέγετε «Ολοκλήρωση φόρτισης». Εναλλακτικά, πλησιάζειτε ξανά την RFID κάρτα σας.
6. Τέλος, αποσυνδέετε το καλώδιο βγάζοντάς το πρώτα από την υποδοχή του αυτοκινήτου.

Γενικές ερωτήσεις

Με την εφαρμογή Chargespot powered by Protergia μπορείτε να εντοπίζετε τα διαθέσιμα σημεία φόρτισης και να φορτίζετε το αυτοκίνητό σας εύκολα, οικονομικά και με ασφάλεια.

Επίσης, μέσα από τη δημιουργία του προσωπικού σας προφίλ μπορείτε να βλέπετε λεπτομέρειες της τρέχουσας φόρτισης, να έχετε το ιστορικό των φορτίσεών σας, να προσθέτετε φορτιστές στα αγαπημένα, για να τους βρίσκετε εύκολα καθώς και άλλα μοναδικά προνόμια.

Η εφαρμογή Chargespot powered by Protergia αναπτύσσεται συνεχώς αποκτώντας νέες δυνατότητες έτσι ώστε η εμπειρία φόρτισης να γίνεται ακόμα καλύτερη! Επομένως, είναι σημαντικό να έχετε ενεργές τις αυτόματες ενημερώσεις, για να έχετε  πάντα την τελευταία έκδοση διαθέσιμη.

Κατεβάστε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το Chargespot powered by Protergia για iOS από το App Store και για Android από το Play Store.

Σε περίπτωση που θέλετε να αποκτήσετε φορτιστή για οικιακή χρήση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.

Λογαριασμός χρήστη και πληρωμές

Πολύ απλά με το να συνδεθείτε στην εφαρμογή εφόσον εγγραφείτε και χρησιμοποιήσετε τον κωδικό σύνδεσης που εσείς θα ορίσετε. Στην περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να τον επαναφέρετε από την αρχική οθόνη σύνδεσης.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να κατεβάσετε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ την εφαρμογή από τα stores για iOS ή Android ανάλογα με τη συσκευή σας και να συμπληρώσετε τη φόρμα εγγραφής στο Chargespot powered by Protergia!

Μετά την εγγραφή, χρειάζεται να γίνει η πιστοποίηση της καταχωρημένης διεύθυνσής του email σας για την επαλήθευση του λογαριασμού σας.

Η επαλήθευση του email σας θα γίνει απλά και αυτόματα πατώντας το link στο email που θα λάβετε από την υπηρεσία Chargespot powered by Protergia. Η ενεργοποίηση μέσω του link θα πρέπει να γίνεται εντός επτά (7) ημερών, αλλιώς ο λογαριασμός θα απενεργοποιείται αυτόματα και θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για να ενεργοποιήσετε ξανά τον λογαριασμό σας.

Μην ανησυχείτε μπορείτε ανά πάσα στιγμή να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας από την αρχική οθόνη σύνδεσης της εφαρμογής. Αφού συμπληρώσετε το email σας θα σας αποσταλούν οδηγίες σχετικά με τον τρόπο επαναφοράς του κωδικού πρόσβασής σας. Εάν το email δεν φτάσει μέσα σε λίγα λεπτά, παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με την επαναφορά του κωδικού πρόσβασης, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Αν και είναι αρκετά σπάνιο, είναι πιθανό η τιμή της φόρτισης να υπολογίζεται λανθασμένα. Αυτό συνήθως οφείλεται σε ορισμένα ανακριβή δεδομένα που λαμβάνονται από το σημείο φόρτισης εξαιτίας δυσλειτουργίας. Εάν αντιμετωπίσετε μια τέτοια περίσταση και χρεωθείτε εσφαλμένα, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας, ώστε να σας βοηθήσουμε άμεσα με την καλύτερη δυνατή λύση.

Το ιστορικό των φορτίσεών σας είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή Chargespot powered by Protergia, ανοίγοντας το μενού «Ιστορικό» μέσα από το προφίλ σας.

Για να ολοκληρωθεί με επιτυχία μια φόρτιση, η εφαρμογή Chargespot powered by Protergia χρησιμοποιεί συνδυασμό των ακόλουθων 2 μεθόδων.
Έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε χρήματα στο «Υπόλοιπό» σας, μέσα από τα διαθέσιμα πακέτα ανανέωσης υπολοίπου, εφόσον πρώτα έχετε εισάγει μια έγκυρη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα. Όλες οι φορτίσεις χρεώνονται από αυτό το υπόλοιπο λογαριασμού εφόσον επαρκεί για την αξία της φόρτισης, ενώ σε περίπτωση που δεν επαρκεί το υπόλοιπό σας, θα χρεωθεί η κάρτα σας για το ποσό που εκκρεμεί πλέον του υπολοίπου. Για την έναρξη της φόρτισης, θα δεσμευτεί από την κάρτα σας το ποσό των €10, το οποίο θα αποδεσμευτεί ακέραιο μετά την ολοκλήρωση της φόρτισης και εφόσον το υπόλοιπό σας επαρκεί. Σε περίπτωση που δεν επαρκεί το υπόλοιπό σας, η χρέωση θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα που έχετε εισάγει στην εφαρμογή.

Θα χρειαστεί να συνδεθείτε με τα στοιχεία του λογαριασμού σας και στην αρχική σελίδα θα δείτε ένα κουμπί για την προσθήκη υπολοίπου. Εκεί μπορείτε να επιλέξετε το επιθυμητό ποσό το οποίο μεταφέρεται από την κάρτα πληρωμής σας στον Chargespot λογαριασμό σας.

Η ενημέρωση των στοιχείων της κάρτας πληρωμής σας γίνεται από την εφαρμογή για κινητά.

Απλά συνδέεστε στην εφαρμογή και πηγαίνετε στους Τρόπους Πληρωμής. Εάν δεν έχετε προσθέσει κάρτα πληρωμής, κάνετε κλικ στο “Προσθήκη κάρτας πληρωμής” για να την προσθέσετε. Στην περίπτωση που έχετε ήδη προσθέσει μια κάρτα πληρωμής, μπορείτε να επιλέξετε να προσθέσετε και δεύτερη κάρτα. Μέσα από την εφαρμογή μπορείτε να επιλέγετε ποια κάρτα θα χρησιμοποιείται για την πληρωμή της φόρτισης.

Στην περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε τον λογαριασμό σας άμεσα, μπορείτε να το κάνετε επιλέγοντας από το προφίλ σας το πεδίο «Κατάργηση λογαριασμού». Προτού προχωρήσετε στην κατάργηση του λογαριασμού σας, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει υπόλοιπο στην εφαρμογή.

Με την εγγραφή σας στην εφαρμογή Chargespot powered by Protergia, έχετε τη δυνατότητα να λάβετε εντελώς δωρεάν μία RFID κάρτα, με την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε φορτιστή Chargespot χωρίς να ανοίξετε την εφαρμογή!

Η κάρτα διαθέτει αναγνώριση RFID (radio frequency identification), πρόκειται για μια τεχνολογία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αυτόματη ταυτοποίηση σας σε κάθε σταθμό φόρτισης.

Αφού έχετε εγγραφεί στην εφαρμογή Chargespot powered by ProtergiaChargespot powered by Protergia, μπορείς να λάβετε δωρεάν RFID κάρτα με τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

*Οι αποστολές RFID καρτών πραγματοποιούνται εντός Ελλάδας.

Η RFID κάρτα σας θα παραδοθεί στη διεύθυνση αποστολής που έχετε δηλώσει εντός 10 ημερών από το αίτημά σας. Μέχρι να λάβετε την κάρτα σας, μπορείτε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή Chargespot powered by Protergia για να ξεκινήσετε μια φόρτιση.

Οι κωδικοί σας στέλνονται αμέσως μετά την εγγραφή. Μόλις λάβετε την RFID κάρτα, είναι ήδη συνδεδεμένη με τον λογαριασμό σας και έτοιμη για χρήση.

Από την εφαρμογή Chargespot powered by Protergia, μπαίνετε στον λογαριασμό σας και έπειτα επιλέγετε την ενότητα «Προφίλ», στη συνέχεια πηγαίνετε στην επιλογή «RFID Κάρτες» και στην επιλογή «Προσθήκη RFID Κάρτας» και ακολουθείτε τις οδηγίες.

Φόρτιση

Η υπηρεσία φόρτισης Chargespot powered by Protergia μπορεί να χρησιμοποιηθεί παγκοσμίως. Απλώς συνδέετε το αυτοκίνητο σας και η φόρτιση ξεκινά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε φορτιστή εμφανίζεται στην εφαρμογή Chargespot powered by Protergia.

Οι πληροφορίες τιμολόγησης των σημείων φόρτισης είναι πάντα διαθέσιμες μέσω της εφαρμογής Chargespot powered by Protergia για κάθε τοποθεσία. . Η τιμή που εμφανίζεται τη στιγμή της έναρξης της φόρτισης, είναι η τιμή που θα ορίσει το συνολικό κόστος της συγκεκριμένης φόρτισης, όσο αυτή και αν διαρκέσει. Επομένως, ακόμη και αν η τιμή αλλάξει κατά τη διάρκεια της φόρτισης, το κόστος φόρτισης θα οριστεί βάσει της αρχικής τιμής.

Έχετε υπόψιν σας, ότι οι τιμές ενδέχεται να διαφέρουν εάν χρησιμοποιείτε την εφάπαξ (μη εγγεγραμμένος χρήστης) επιλογή πληρωμής. Οι τιμές εμφανίζονται σε κάθε περίπτωση πριν ξεκινήσει η φόρτιση.

Εάν διαπιστώσετε ότι ο φορτιστής έχει υποστεί οποιαδήποτε φθορά παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω τηλεφώνου (18311).

Η λεπτομερής αναφορά σας θα μας βοηθήσει πολύ ώστε να ειδοποιήσουμε άμεσα και σωστά το τοπικό προσωπικό συντήρησης.

Υπάρχουν ορισμένοι λόγοι για τους οποίους πιθανώς δεν μπορεί να ξεκινήσει μια φόρτιση. Θα θέλαμε να βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τα παρακάτω πριν επικοινωνήσετε μαζί μας:

  1. Σιγουρευτείτε ότι το καλώδιο είναι σωστά συνδεδεμένο τόσο στο σταθμό φόρτισης όσο και στο αυτοκίνητο σας. Μερικές φορές η αφαίρεση και η επανασύνδεση του επιλύει το πρόβλημα.
  2. Εάν χρησιμοποιείτε RFID κάρτα, βεβαιωθείτε ότι την τοποθετείτε στο σωστό σημείο (σύμβολο RFID). Επαναλάβετε την τοποθέτηση της κάρτας μερικές φορές.
  3. Εάν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή Chargespot powered by Protergia, 1.    , κλείστε την εφαρμογή και ξεκινήστε ξανά τη διαδικασία φόρτισης.
  4. Ελέγξτε το χρηματικό υπόλοιπο του λογαριασμού σας στην εφαρμογή Chargespot powered by Protergia ή το υπόλοιπο της κάρτας σας.
  5. Ορισμένοι φορτιστές προορίζονται μόνο για ιδιωτική χρήση και απαιτούν ξεχωριστή άδεια από τον κάτοχο του σημείου φόρτισης. Εάν πιστεύετε ότι πρέπει να έχετε πρόσβαση σε έναν τέτοιο φορτιστή, επικοινωνήστε με τον κάτοχο ή τον διαχειριστή του φορτιστή. Συνήθως ο φορτιστής διαχειρίζεται από την εταιρεία/κατάστημα όπου είναι τοποθετημένος.
  6. Κάποιοι φορτιστές ενδέχεται να είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης εξαιτίας συντήρησης. Δοκιμάστε ξανά αργότερα μόλις ο φορτιστής επανέλθει σε λειτουργία.

Σε σπάνιες περιπτώσεις το καλώδιο φόρτισης μπορεί να κολλήσει στην υποδοχή του φορτιστή. Αυτό συμβαίνει λόγω δυσλειτουργίας του φορτιστή ή εξαιτίας της λήξης του χρονικού ορίου σύνδεσης. Εάν αντιμετωπίσετε κάτι τέτοιο, αρχικά μείνετε ψύχραιμοι και δοκιμάστε να διακόψετε τη φόρτιση μέσω της εφαρμογής Chargespot powered by Protergia ή της RFID κάρτας. Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, προσπαθήστε με απαλές κινήσεις να απελευθερώσετε το καλώδιο από το αυτοκίνητο σας. Στον πίνακα ελέγχου πολλών οχημάτων υπάρχει η επιλογή χειροκίνητης απασφάλισης του καλωδίου σε περίπτωση που έχει κλειδώσει. Εάν καμία από τις παραπάνω λύσεις δεν επιλύει το πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου (18311), ή μέσω chat.

Κατά τη φόρτιση, το αυτοκίνητο και ο φορτιστής βρίσκονται σε συνεχή σύνδεση μεταξύ τους σχετικά με το πόση ισχύ μπορεί να μεταδοθεί στο αυτοκίνητο. Η ταχύτητα της φόρτισης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και σε πολλές περιπτώσεις η μέγιστη ισχύς του φορτιστή δεν επιτυγχάνεται συνεχόμενα.

Οι ακόλουθοι παράγοντες επηρεάζουν την ισχύ φόρτισης:

1.    Κατάσταση της μπαταρίας του αυτοκινήτου.

2.    Ενσωματωμένος φορτιστής του αυτοκινήτου.

3.    Καλώδιο φόρτισης που χρησιμοποιείται.

4.    Ισορροπία φορτίου της τοποθεσίας που βρίσκεται ο φορτιστής.

5.    Θερμοκρασία.

Όταν η μπαταρία του ηλεκτρικού σας αυτοκινήτου είναι πλήρως φορτισμένη, η παροχή ρεύματος διακόπτεται αυτόματα για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ζημιά στην μπαταρία.

Οι θέσεις στάθμευσης των σταθμών Chargespot powered by Protergia αφορούν μόνο ηλεκτρικά οχήματα που χρησιμοποιούν τον φορτιστή.

Schuko: Προορίζεται για χρήση μικρών συσκευών και είναι κατάλληλο για προσωρινή φόρτιση οχημάτων. Δεν συνιστάται για μακροχρόνια χρήση. Η ισχύς φόρτισης με την πρίζα Schuko είναι πολύ περιορισμένη.

Type2: Είναι ένα πρότυπο της Ε.Ε. στη φόρτιση οχημάτων και το πιο κοινό βύσμα που χρησιμοποιείται σήμερα. Το Type2 χρησιμοποιείται για φόρτιση AC και χρησιμοποιείται πιο συχνά σε περιπτώσεις όπου το αυτοκίνητό σας είναι σταθμευμένο για μερικές ώρες, όπως όταν επισκέπτεστε εμπορικά κέντρα, χώρους εργασίας ή κτίρια κατοικιών. Οι ταχύτητες φόρτισης μέσω Type2 είναι πολύ υψηλότερες από ότι σε σύγκριση με τη συνηθισμένη πρίζα τοίχου σας, αλλά καθορίζονται κυρίως από το ίδιο το όχημα.

CCS: Είναι ένα Ευρωπαϊκό πρότυπο για γρήγορη φόρτιση. Το βύσμα CCS παρέχει ισχύ ως συνεχές ρεύμα (DC) που σημαίνει ότι η ισχύς φόρτισης είναι σημαντικά υψηλότερη. Τα βύσματα CCS βρίσκονται συνήθως σε αυτοκινητόδρομους όπου η στάση φόρτισης διατηρείται στο ελάχιστο.

CHAdeMO: Είναι Ιαπωνικό πρότυπο για γρήγορη φόρτιση. Συνήθως οι γρήγοροι φορτιστές είναι εξοπλισμένοι με βύσματα CHAdeMO και CCS για μέγιστη συμβατότητα.

Το AC είναι εναλλασσόμενο ρεύμα και το DC συνεχές ρεύμα. Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων αποθηκεύουν ενέργεια σε μορφή DC.

Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης κυρίως σε περιπτώσεις που αντιμετωπίζετε πρόβλημα στο σημείο φόρτισης. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε ότι οι πελάτες που χρειάζονται άμεση βοήθεια μπορούν να την λάβουν όσο το δυνατόν ταχύτερα.

Το Τηλέφωνο Επικοινωνίας είναι το: 18311

Παρακάτω μπορείτε να δείτε οδηγίες επίλυσης για τα πιο συνηθισμένα προβλήματα:

1. Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε τη φόρτιση;

Εφόσον σιγουρευτείτε ότι έχετε το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε έναν σταθμό φόρτισης (έγκυρα στοιχεία πελάτη, διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο), παρακαλούμε ελέγξτε την καλωδιακή σύνδεση ή περιμένετε για λίγο και προσπαθήστε ξανά. Αυτό βοηθά στις περισσότερες περιπτώσεις και δίνει στον φορτιστή νέα εντολή να επικοινωνήσει με την πλατφόρμα μας.

2. Δεν μπορείτε να σταματήσετε τη φόρτιση;

Όπως και παραπάνω, προτείνουμε να επαναλάβετε ξανά τη διαδικασία.

Δοκιμάστε να τερματίσετε τη φόρτιση με την RFID κάρτα σας και από την εφαρμογή Chargespot powered by Protergia.

3. Δεν μπορείτε να απελευθερώσετε το καλώδιο;

Έχετε πάντα τη δυνατότητα να απελευθερώσετε το καλώδιο από το αυτοκίνητο. Ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου, υπάρχει ένα κουμπί απελευθέρωσης ή ένα κουμπί ανοίγματος της υποδοχής φόρτισης. Επίσης, ανοίγοντας και κλείνοντας το κεντρικό κλείδωμα του αυτοκινήτου το καλώδιο απελευθερώνεται, και έτσι απελευθερώνεται συχνά το καλώδιο και από τη πλευρά του φορτιστή. Εάν το καλώδιο σας ανήκει και εξακολουθεί να είναι συνδεδεμένο στο φορτιστή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο (18311).